Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipad2 - 3G onödigt iochmed iOS 4.3?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

har jag fattat det rätt om 3G just blev onödigt på Ipad så länge man han sin iphone 3gs/4 med sig, då man iochmed 4.3 iOS-uppdateringen kan nätdela till ipad?

vilket isåfall innebär att, i princip, det enda man betalar extra för är GPS och ett micro-sim fack.
eller??

finns det fler saker som väger över till Ipad2 3Gs fördel jämfört med wifi-modellen?

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2011-03-14 16:31
Ursprungligen av xpallax:

har jag fattat det rätt om 3G just blev onödigt på Ipad så länge man han sin iphone 3gs/4 med sig, då man iochmed 4.3 iOS-uppdateringen kan nätdela till ipad?

vilket isåfall innebär att, i princip, det enda man betalar extra för är GPS och ett micro-sim fack.
eller??

finns det fler saker som väger över till Ipad2 3Gs fördel jämfört med wifi-modellen?

Alla har inte en iPhone eller en telefon som kan dela ut WiFi.

Ursprungligen av xpallax:

har jag fattat det rätt om 3G just blev onödigt på Ipad så länge man han sin iphone 3gs/4 med sig, då man iochmed 4.3 iOS-uppdateringen kan nätdela till ipad?

vilket isåfall innebär att, i princip, det enda man betalar extra för är GPS och ett micro-sim fack.
eller??

finns det fler saker som väger över till Ipad2 3Gs fördel jämfört med wifi-modellen?

Det är bara iPhone 4 som fungerar som WiFi-hotspot.

//Stefan

Sök gärna lite innan ni startar nya trådar. Som keptang påpekar så har detta diskuterats i flera trådar redan.

Stänger här. Fortsätt gärna i någon befintlig tråd.

/Mod

1
Bevaka tråden