Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ordlista/autokorrekt i iOS 4.3

Tråden skapades och har fått 72 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Avstängd
  • 2011-04-06 18:39
Ursprungligen av zappee:

Så länge autokorrekt fungerar så är det absolut smidigast och går mycket snabbare att skriva då. Det är ju faktiskt meningen att det ska fungera och inte behöva gör massor av extrasteg a la MS Office.

Jo, helt klaer, men just nu spottar det ju bara ut en massa galematijas som tom en femåring skulle skämas över... So whars yohr point?

Som jag sa... Inte en rättelse över ens de fep
Lstacningarn... Vilket skulle bli på en fungerande iEnehet: "flesta
felstavningarna" capish?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-04-06 19:54
Ursprungligen av LaHe:

Jo, helt klaer, men just nu spottar det ju bara ut en massa galematijas som tom en femåring skulle skämas över... So whars yohr point?

Som jag sa... Inte en rättelse över ens de fep
Lstacningarn... Vilket skulle bli på en fungerande iEnehet: "flesta
felstavningarna" capish?

Inte dricka och posta på samma gång

  • Avstängd
  • 2011-04-06 21:53
Ursprungligen av FreddeB:

Inte dricka och posta på samma gång

Haha... helt klart att man inte ska det... *skäms knapp*

  • Medlem
  • International user
  • 2011-04-07 07:57
Ursprungligen av LaHe:

Jo, helt klaer, men just nu spottar det ju bara ut en massa galematijas som tom en femåring skulle skämas över... So whars yohr point?

Som jag sa... Inte en rättelse över ens de fep
Lstacningarn... Vilket skulle bli på en fungerande iEnehet: "flesta
felstavningarna" capish?

Min poäng är det jag skrev...

För mig fungerar det fortfarande utmärkt.

Det finns många varianter på den där flaggstångsknoppen. Flaggstångsknoppsmålarmästarinna är den variant jag hört av min pappa.

He knappen - hemknappen
Aktivitets öret - aktivitetfältet

Arrrrgggggghhhhhhhhh!

  • Medlem
  • 2011-04-09 11:42

Jag skrev menmändå och den rättade till men ändå. Även en blind höna hittar ett korn.
Men jag lyckas ändå sällan skicka iväg felstavningar, för jag läser samtidigt som jag skriver, så det brukar gå ganska bra, även när man är en smula salongsberusad.

  • Medlem
  • Linköping
  • 2011-04-09 16:04

Idag fick jag nog o stängde av rättstavningen. Den är trasig tills vidare som jag ser det. Dessutom är det nog nyttigt för mig att öva upp precisionen i fingrarna

Ursprungligen av urkan:

Idag fick jag nog o stängde av rättstavningen. Den är trasig tills vidare som jag ser det. Dessutom är det nog nyttigt för mig att öva upp precisionen i fingrarna

När jag insåg hur dåligt rättstavningen fungerar i och med 4.3 provade jag att stänga av rättstavningen. Det resulterade i fler felskrivningar jämfört med att ha rättstavningen på då jag ofta går och skriver samtidigt så blir precisionen därefter tyvärr. Nu är rättstavningen alltså på igen hur drygt det än är.

Ursprungligen av urkan:

Idag fick jag nog o stängde av rättstavningen. Den är trasig tills vidare som jag ser det. Dessutom är det nog nyttigt för mig att öva upp precisionen i fingrarna

Gjorde det samma. Visst blir det fel att justera, men man slipper bli fly förbannad varje gång. Bra för den där venen i pannan.

  • Medlem
  • 2011-04-30 13:45

Förstår inte heller det där med rättstavning, T9 och sådant. Det första jag stänger av när jag installerat ett nytt program, eller bytt telefon. Skulle blir helt vansinnig på sådant. Stavar som en gud själv, så jag behöver ingen hjälp.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-04-29 10:48

Jag håller på bli tokig! Idag åker banne mig autostavningen väck!

Hur kan det blivit så dåligt efter iOS 4.3 ? Den funkade ju klockrent förut,

Dagens ord:

Flygledaren - Flugor aren

okej, kanske dags att byta jobb
/Henke

  • Medlem
  • 2011-04-30 13:43

Hilarious!

Bevaka tråden