Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Angry Birds funkar ej på min iPhone 4

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har köpt angry birds för 7 kronor till min nya iphone 4
men den funkar inte, när man startar spelet så stäng den ner. har provat starta om mobilen, samma sak, har återställt allt, har tankat om spelet, men den vill inte starta, vad är problemet? Vem ska man vända sig till?
Är det fel på Iphone?

Installera något annat gratis från App Store och sen Angry Birds igen.

Näst sista utvägen är att återställa utan att lägga tillbaka backup.
Den sista är att lämna till rep, men detta är ett mjukvarufel så ska inte behövas.

har tankat ner demo, sen fullversion samma sak. Demo funkar men inte fullversion. Har provat att återställa funkar ej fortfarande

Har du återställt utan att lägga tillbaka backup som jag skrev?

hur stänger man av backup, den gör backup automatisk när man återställer

Ursprungligen av dimaz85:

hur stänger man av backup, den gör backup automatisk när man återställer

Du får alternativet att sätta upp din iPhone 4 som en helt ny enhet. Den tvingar dig inte att läsa in gamla filer.

Du behöver inte återställa backupen bara för att den gör en innan återställningen.

nu har jag gjort totala återställning
funkar nu ))
tack för hjälpen

Nu funkar inte igen, vad i helsike är problemet, funkade en stund, sen fanns ingen start menu, sen kastas man ut

Har provat ställa iphone till svenska språk, då funkar angry birds, men atäller jag på ryska då blir man utkastad från spelet. Varför ska språk spela någon roll, mjukvarufel eller?
Alla andra angry birds funkar utan problem, det är bara Angry Birds för 7 kr, den första som funkar inte.

1
Bevaka tråden