Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mac på radions P1

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2003-08-27 17:13

Här kan man höra vetenskapsradion IT:s senaste program. De tar bland annat upp G5, applikationerna och konkurrensen samt drar några basfakta om videoredigering, där iMovie nämns som ett föredöme.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-08-27 17:48

Just Vetenskapsradion brukar vara ganska pigga på att prata Mac.
Kul!

Måste de alltid prata med en fjant från PC för Alla???? :rolleyes:

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-08-27 21:27

Men ha sa ju inget ont om Mac iaf.
Jag tyckte det verkade tvärtom. Någon sa ju något om att iMovie var mycket bättre än Movie Maker och att de som använde iMovie inte kände till några problem alls med filmredigering.

  • Oregistrerad
  • 2003-08-27 21:38

Kanske är bäst att en som inte vet något om iMovie pratar om det
Dom har ju illusionen kvar

[Hej och hå... här generalierar jag är elak utan egentlig anledning...]

Citat:

Skrevs ursprungligen av Rajje
Men ha sa ju inget ont om Mac iaf.
Jag tyckte det verkade tvärtom. Någon sa ju något om att iMovie var mycket bättre än Movie Maker och att de som använde iMovie inte kände till några problem alls med filmredigering.

Nej, men när till exempel PC för Alla presenterade iTunes i SR var det lite "hallå"!!!

  • Medlem
  • 2003-08-27 22:47

det är mer trovärdigt om nån från PC för alla talar väl om macen, ger en balanserad bild, än om nån från Apple gör det. Jag förstår inte hur det kan vara negativt att det sker?!

Han som pratade om iMovie är reporter på Vetenskapsradion och brukar bla recensera dataspel.

1
Bevaka tråden