Haloj!
Du har man äntligen skaffat sig en mac! Har i mist 4år drömt om att äga en mac-dator i någon form men plånboken och andra intressen har satt stopp för det. Men nu äntligen har drömmen gått i uppfyllelse. Har tidigare syndat lite och kört OSX på min stationära PC och laptop till och från men till slut gav jag upp det pga. av allt strul så fort man skulle uppgradera något.
Men nu när studierna är avklarade och man har en stadig lön kände jag att det var dags att ta tag i saken. Hitta en begagnad macbook unibody 2.4GHz som jag slog till på. Även om jag verkligen gillar Apples datorer och produkter har jag fortfarande svårt att motivera så mycket pengar för en dator som en ny kostar... smygstartar med den här så fort vi se vad som händer
Så en liten presentation av mig själv också då. Bor i en liten håla strax utanför Norrköping tillsammans med min mor och två störda, men söta, katter. Har ett intresse för fotografering, bowling, bilar och teknik/elektronik i allmänhet. Jobbar som styrsystemskontruktör på Siemens i Finspång och ja.... det var väl det
//Jerry aka. wurpan