Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Återställnings fel

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Halloj. Sitter i en sjuk knipa för tillfället. Skulle hjälpa en polare med Jailbreak men det fungerade inte så skulle återställa det lilla livet. Nu är de så att det inte funkar! Använde den restore ispw som finns på iClarified men det kanske inte funkar. Skulle även ladda ner den 4.3.2 från iTunes men tog sån jävla tid och skulle på träning så hann inte. Går det på nått sätt att väcka denna telefon. Typ få ur den ur återhämtningsläge utan att återställa eller hur ska jag göra?

Tar emot alla tips som finns. Hoppas att någon kan komma med svar snabbt så jag slipper denna ångest jag har just nu!

Tack på förhand

Det här är på tok för lite information för att man ska kunna ge några vettiga tips.
Vad är det för fel?
NÄR uppstår felet?
Finns det några felkoder?
Har du försökt med DFU?
Vad använder du för dator?

osv. osv. osv.

Ursprungligen av PeeMaN:

Det här är på tok för lite information för att man ska kunna ge några vettiga tips.
Vad är det för fel?
NÄR uppstår felet?
Finns det några felkoder?
Har du försökt med DFU?
Vad använder du för dator?

osv. osv. osv.

Ja den är i dfu mode eftersom jag försökte jailbreaka den. Och försöker få igång den som normalt igen genom att återställa med restore ispw från iclarified. Får upp felkod 3419 tror jag har inte telefonen i närheten just nu. Och de händer när jag försöker återställa telefonen

• Medlem
  • 2011-04-27 00:46
Ursprungligen av simonjohansson:

Ja den är i dfu mode eftersom jag försökte jailbreaka den. Och försöker få igång den som normalt igen genom att återställa med restore ispw från iclarified. Får upp felkod 3419 tror jag har inte telefonen i närheten just nu. Och de händer när jag försöker återställa telefonen

Let me google that for you

Ursprungligen av Korsriddaren:

Blir inte nå klarare av att läsa de där. Men är de att jag försöker nedgradera den? Ska snacka med polaren och säga att han ska uppdatera till 4.3.2 och se om det funkar

Tråden flyttad till rätt forumdel

/Mod

• Medlem
  • Stockholm
  • 2011-04-27 09:53

Vill du ha hjälp så får du nog lägga träningsväskan åt sidan, fokusera på uppgiften och ange rätt felmeddelanden, iPhonemodell, nuvarande firmware, om fulupplåsning krävs eller ej

och det ska nog vara 3194...

1
Bevaka tråden