Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny uppdatering = SKITDÅLIG iphone

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2011-05-05 07:38

Hej.

Jag kan absolut ingenting om sånt här så om någon vänlig själ skulle kunna förbarma sig över sig så blir jag extremt tacksam...

Jag behöver verkligen hjälp. Jag laddade ner den senaste mjukvaran till min iphone 3.0 här om dagen. Efter det har telefonen blivit helt knäpp!

För det första så är det SÅ SEG! Sen säger den att minnet är fullt så jag kan inte fotografera eller ladda hem ngn ny app. Nu har jag tagit bort de flesta av mina appar, nästan all musik och jag har inga videor eller sånt, några enstaka foton bara. Sen är det så konstigt, när jag kopplar in den mot datorn så säger itunes först att minnet är heeelt fullt, sen efter några minuter så ändras den där pelaren där nere (med alla färger för vad man har fyllt telefonen med) och så visar den att jag faktiskt inte har något i den! Men sen när jag vill synkronisera telefonen så säger den att minnet är helt fullt.

Ska jag återställa den? Å isf hur gör man? Via itunes? Hur vet jag att inte mina kontakter och bilder försvinner??

Nu har jag mätk att de få appa jag har kvar har börjta krångla. Jag blir tokig...

Någon som vet???

• Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2011-05-05 07:41

Lite mer behöver vi allt. Modell av telefon? Mac OS eller windows?

• Medlem
  • International user
  • 2011-05-05 08:02
Ursprungligen av LisaJ:

Ska jag återställa den? Å isf hur gör man? Via itunes? Hur vet jag att inte mina kontakter och bilder försvinner?

iTunes: Säkerhetskopiera, uppdatera och återställa programvaran i en iPhone, iPad eller iPod touch

Senast redigerat 2011-05-05 09:29
1
Bevaka tråden