Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag noterade igår att jag plötsligt hade tillgång till alla köpta program i min iPhone, även de program som inte är installerade. Kolla under uppdateringsfliken.
Är det bara jag som inte fått tillgång till iCloud Beta? Har Telenor men det ska väl inte göra skillnad. Inget varken på iPad:en eller iPhone:n. Skumt!
Är det bara jag som inte fått tillgång till iCloud Beta? Har Telenor men det ska väl inte göra skillnad. Inget varken på iPad:en eller iPhone:n. Skumt!
Då kan vi konstatera att det inte funkar om man kör 4.3.1 för det gör jag också eftersom min ändring av hosts-filen får iTunes att felmeddela uppdateringen.
Min AppStore har fuckat upp totalt. Gick in på länken iWork där man bara ser iWork-programmen och kommer inte därifrån längre. Startat om telefonen, hjälper inte. Startsidan "I Blickfånget" är bara iWork.
Min AppStore har fuckat upp totalt. Gick in på länken iWork där man bara ser iWork-programmen och kommer inte därifrån längre. Startat om telefonen, hjälper inte. Startsidan "I Blickfånget" är bara iWork.
@keptang du kan väl köra igång en iOS 5 utvärderingstråd så vi fega kan ta reda på om vi ska lägga in det eller ej. Jag har iofs en dev-lur också men jag orkar inte strula till det. Om det är buggigt.
@keptang du kan väl köra igång en iOS 5 utvärderingstråd så vi fega kan ta reda på om vi ska lägga in det eller ej. Jag har iofs en dev-lur också men jag orkar inte strula till det. Om det är buggigt.
Trevlig funktion. Absolut! Finns det något sätt att rensa listan med (gamla, kassa) nedladdade appar? Sådana jag aldrig mer vill ha, typ. Är jag ett överdrivet kontrollfreak?