Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Uppdatera iPad till iOS 5 - unknown error 3002

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Försöker uppdatera paddan till iOS5, bara för att, men misslyckas hela tiden med samma resultat. Det verkar som om själva identifieringen av paddan misslyckas, för den kommer inte längre än till att expandera ipsw-filen. Jag är registrerad utvecklare, för tillfället utan andra ambitioner än att hålla mig ajour om vad som händer iOS.
Är det någon som råkat ut för detta och har någon bra lösning vore jag tacksam för svar.

Ser att jag i farten skrev fel nummer i rubriken och verkar inte kunna ändra det. 3002 ska det vara.

Ursprungligen av Fitinghoff:

Ser att jag i farten skrev fel nummer i rubriken och verkar inte kunna ändra det. 3002 ska det vara.

Om du rapporterar det, i stället för att skriva om det i tråden, så kan vi ändra rubriken lite tidigare. Nu råkade jag bara få syn på det här, och har nu justerat rubriken.

/Mod

Du måste registrera din iPad på Apple Developer .

Har gjort det sedan tidigare.

Och du har installerat iTunes 10.5 beta?

• Medlem
  • Växjö
  • 2011-06-12 21:15

1. Regga din iPad som utvecklingsenhet - det har du redan gjort
2. Ladda hem och installera iTunes 10.5 beta
3. Gör en backup av din iPad i iTunes
4. Gör en restore och inte en uppgradering.
5. Sätt upp den och peka ut din säkerhetskopia i iTunes, synka.

Booooom

Ursprungligen av Mr S:

1. Regga din iPad som utvecklingsenhet - det har du redan gjort
2. Ladda hem och installera iTunes 10.5 beta
3. Gör en backup av din iPad i iTunes
4. Gör en restore och inte en uppgradering.
5. Sätt upp den och peka ut din säkerhetskopia i iTunes, synka.

Booooom

Du glömde något i punkt 4.

Hej!