Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Sitter här med mitt iLife 09 och det fungerar utmärkt som det skall.
Men fick en funderare från det blå om man inte skulle ta och uppgradera till 11.
Via Mac appstore så är det ju inte hela suite:en som medföljer. Även om jag inte använder iDVD och iWeb kanske det dyker upp något tillfälle då de kan vara användbara.
Så till frågorna. Behöver jag ens uppdatera? Och varför är en volymlicens så mycket billigare?
Ingen aning vad det där är för något. Verkar ju inte finnas på lager heller. Om det är volymlicens (för företag/skolor) så brukar enanvändarpriset förutsätta att man köper många licenser, därav volymlicens. Jag gissar på att om du försökte beställa en sådan där så skulle du inte få den. För volymlicenser till '09 så krävdes inköp av minst tio licenser, om jag inte minns fel.
Om jag köper en ny MBP med iLife'11, kan jag tillgodoräkna mig uppgraderingen av iLife'11 på iMacen?
(På samma sätt som Lion gäller på mina ≤3 datorer med samma Apple-ID)
Om jag köper en ny MBP med iLife'11, kan jag tillgodoräkna mig uppgraderingen av iLife'11 på iMacen?
Om det inte hade varit tillåtet att använda Garageband, iMovie och iPhoto som följde med min Lejondator, på andra datorer, så hade Apple garanterat sett till att dom inte heller gick att ladda ner på mina andra datorer genom App Store.