Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Blå pil vid batteriet

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Plötsligt kom en blå pil vid batteriet. Har gått igenom alla inställningar men httar inte vad den betyder. Ser ju annorlunda ut än platstjänster. Dessutom är tel grymt långsam. Samband? Vad är det jag aktiverat?

Alltså inte platstjänster-symbolen, utan en triangel m spetsen mot batterisymbolen...

Den kändes som en ny variant. Jag vet inte om någon annan vet vad det är men annars så skulle du kunna ta en skärmbild och lägga upp (tryck på power och homeknappen samtidigt så tas det en bild av skärmen)

Den visar att iPoddelen spelar musik, d v s en Play-symbol. Om du verkligen inte spelar musik, stäng då av iPod-appen manuellt, eller prova att starta om telefonen om det inte hjälper.

Åh... tänkte inte på det:)
Men den pilen är väl vit och inte blå?

Ursprungligen av BlackSmp:

Åh... tänkte inte på det:)
Men den pilen är väl vit och inte blå?

Beror på. Är statuslisten svart (som ute på hemskärmarna) så är symbolen vit, medan om statuslisten är vit (som i t ex Safari) så är symbolen blå.

Men...
Bäst att jag raderar alla mina inlägg, ingen kommer att ta mig på allvar längre:">

Ha ha det är väl jag som ska skämmas! Hade podavsnitt av sommarprataren igång. Tack, hörrni.
/Kajsa

1
Bevaka tråden