Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Se filmer i iPad2

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • kista
  • 2011-07-13 02:40

Jag vill kunna kolla på filmer i bra kvalitet i iPad.en.

Testade med Air Video app.en, den fungerade bra men för att kunna spara filmer i iPad.ens hårddisk måste man konventera till iTunes vänligt format = sämre kvalitet. Det verkar som att man inte kan spara filmer med annat format som t.ex AVI direkt i iPad.en.

Jag brukar tanka ner en del filmer från internet. Hur överför man dom in i iPad.en och samtidigt behålla kvalitetet på bästa sätt? Har 64 GB i min, så det får gärna ta lite mer plats för kvalitets skull.

Sen en annan fråga. Hur lägger man in undertexter från t.ex Undertexter.se - Sveriges största sida för Svenska och Engelska undertexter till såväl nya som gamla filmer och serier i en film med Air Video? Funkar det? eller måste man köpa Buzz player HD ? Hur funkar med Buzz player?

Berätta gärna allt ni vet Tacksam för hjälp

Det finns redan flera trådar som behandlar detta ämne, se exempel nedan. Var vänliga sök innan ni skapar nya trådar! Dessutom låter det som om du beskriver piratkopierad film i ditt inlägg, vilket inte är ett tillåtet diskussionsämne på 99.se.

site:99.se film iPad - Google Search

Stänger här.

/Mod

1
Bevaka tråden