Hej allihop!
Detta kanske inte direkt hör hemma här, men då det finns många duktiga Xcode-utvecklare här passar jag på att slänga ut en fråga
Jag har fått i uppdrag att kika på webOS-utveckling. De stödjer utveckling på Mac, och när man installerar deras SDK dyker det upp en template i Xcode där alla inställningar / sökvägar mm är inställda korrekt. Perfekt för mig då jag är nybörjare på Xcode och inte vet hur man sätter upp allt, så jag installerade det. Då upptäcker jag tyvärr att templates bara finns till Xcode 3, inte Xcode 4
Så, min fråga är - är det någon som har testat webOS-utveckling i Xcode och kan hjälpa mig sätta upp ett projekt som kompilerar? Eller går det göra ett projekt i Xcode 3 och exportera till Xcode 4 eller liknande? Vet någon var man kan ladda hem ett xcode-projekt för webOS kanske, så kan man kika på de inställningarna?
Det är rätt frustrerande att inte komma igång, just nu kikar jag på att ta hem äldre versioner av Xcode men det verkar också knöligt - helst hade jag ju velar köra i 4:an.
Alla tips mottages tacksamt.