Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur installera Lion ovanpå Lion-beta?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

På AppStore står det bara att den redan är installerad. Gissar att detta är straffet för att jag inte kunde låta bli att installera RC4.

Så du har inte GM? För GM är densamma som finns på App Store. Annars borde du kunna få hjälp på dev-forumet.

Varför installera på en "Beta", den har du ändå på en disk som inte är för produktion, bara att radera och installera från scratch.

  • Medlem
  • Vimmerby
  • 2011-07-20 22:06

Är du utvecklare så vet du nog hur du ska göra. Är du inte utvecklare? Hur kom du då över RC4? Piratkopiering/fultankning är inget som diskuteras på detta forum. Läs forumreglerna.

*Åh Gud vad skönt det kändes. Kan man få bli moderator nu?*

Ursprungligen av Spooky:

Är du utvecklare så vet du nog hur du ska göra. Är du inte utvecklare? Hur kom du då över RC4? Piratkopiering/fultankning är inget som diskuteras på detta forum. Läs forumreglerna.

*Åh Gud vad skönt det kändes. Kan man få bli moderator nu?*

Hrm... Jag är inte utvecklare, jag fick tillgång till RC4 utan problem eftersom jag blev inbjuden som betatestare (användare) av Apple själva...

Så det finns legala sätt att få tillgång till betorna utan att vara utvecklare

Så det så

Skämt åsido, ville bara påpeka att det fanns legala alternativ till de två exempel som du tog upp.

Senast redigerat 2011-07-20 22:21
1
Bevaka tråden