Vad är det som är så korkat egentligen? Det är väl inte så helt orimligt att koppla en extern CD-spelare till en iPad för att rippa in sina CD's? Det må vara meningen att man skall ha sitt masterbibliotek på sin Mac, men det är inte speciellt korkat att undra om man kan gå direkt in i iPaden?
Jag började leta efter kommentarer om att iPad inte har någon diskettstation, men det är ju samma sak, min MacBook har en extern diskettstation (som jag hittade i en skrotlåda). Dvs det går ju. Så varför är det så många som garvar utan att försöka förstå vad frågan är? Och att svaret är "rippa till datorn, för över till iPad därifrån". En person säger att "Just rip your CD in iTunes and then synch it up to your iPad" men säger inte vilken iTunes det gäller. Och postaren reagerar på detta men har problem med att synka, låter rätt mänskligt.
Visst katten låter det som ett trollinlägg men jag är inte säker. Ovana användare använder lätt fel ord. Kolla inlägg 1 och 3 på andra sidan. Jag tycker det låter seriöst, och där kom svaret på den riktiga frågan, för den som kunde lyssna.