Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har tidigare (under beta-tiden) läst att info. om IP, versionsnummer, hostname etc. ska vara flytta upp till övre högra hörnet och växlas genom att man klickar på klockan... Detta funkar inte hos mig. Är den funktionen bortplockad?
Någon annan som känner till nå't om detta? Den här användbara funktionen har funnits i OSX sedan ganska lång tid tillbaka. Jag tycker att det vore mycket märkligt om man helt plötsligt har tagit bort den
Någon annan som känner till nå't om detta? Den här användbara funktionen har funnits i OSX sedan ganska lång tid tillbaka. Jag tycker att det vore mycket märkligt om man helt plötsligt har tagit bort den
Är det inte helt uppenbart att funktionen är borttagen, om den någonsin har funnits?
För övrigt så är det nog inte så att den normala användaren behöver en sådan funktion. Därför är det inte så konstigt att Apple inte har (eller har kvar) det i den färdiga versionen av Lion.
Funktionen har funnits minst sedan OSX Tiger och den är väldigt användbar i företags/nätverksmiljöer. Därför frågar jag igen om någon känner till varför den är borttagen (alt. om man har gömt den någon annanstans)?
Funktionen har funnits minst sedan OSX Tiger och den är väldigt användbar i företags/nätverksmiljöer. Därför frågar jag igen om någon känner till varför den är borttagen (alt. om man har gömt den någon annanstans)?