Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Plötsligt dödsfall av iPhone 4

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det är så att min iPhone 4 tycks ha dött en plötslig och oväntad död, och jag är lite konfunderad över vad som kan tänkas hänt.

Jag hade den för väckning igår och det fungerade perfekt. Jag lämnade den vid sängen för att gå och äta frukost. Då jag kom tillbaka så var den stendöd. Mina försök att starta om den var förgäves.
Jag provade då att koppla in den till iTunes och där hittade jag telefonen och kunde utläsa ledigt utrymme etc. Jag tänkte då att det kanske var något rent mjukvarumässigt fel och försökte återställa telefonen till grundinställningar, efter ett tag försvann telefonen och ett felmeddelande visades. Försöker jag koppla in den nu så får jag samma felmeddelande:

"iTunes could not connect to this iPhone because an unknown error occured (0xE8000065)"

Så, vad tror ni kan ha hänt? Den har inte utsats för något yttre våld och inte heller någon fukt att tala om. Telefonen var EJ jailbreakad och uppdaterad med senaste 4.3.5.

Vad kör du för operativsystem på datorn?

Ursprungligen av keptang:

vad kör du för operativsystem på datorn?

os x 10.7

Testa göra en hard-reset, håll in hem-knappen + strömknappen tills den vaknar till.

Fler tips;
http://osxdaily.com/2010/02/27/itunes-could-not-connect-to-this-iphone-because-an-unknown-error-occurred-0xe8000065/

Det var det värsta! Den lever ju!

Jag trodde på allvarligare grejer så jag hade redan gjort ett garantiärende!

Hur har det kunnat bli såhär?

Tack så mycket!

Ibland blir det knas i våra tekniska underverk.

1
Bevaka tråden