Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Som rubriken lyder...
Orkar du vänta eller är du som jag och kör genom Borderlinx?
Börjar ju dra ihop sig nu förhoppningsvis och det skulle vara intressant med lite statistik!
Hehe, ja du. Det vet man inte!:)
Av ren nyfikenhet skapade jag denna. Utan att tänka efter visade sig.
Men men. Vi får helt enkelt anta att det kommer dröja mellan släppen.
Eller gör den tydligare;)
Finns det något säkrare alternativ än Borderlinx för att skeppa hem en iPhone från UK om det blir aktuellt?
I deras finstilta villkor så står det att de bara ersätter förlorade varor med max $100. När jag googlat lite om borderlinx så har jag hittat ett antal personer som sett sin iPhone 4a ha blivit signerat mottagen av Borderlinx men den har aldrig skickats vidare, och därmed så har de endast rätt till ovanstående ersättning.
Borderlinx's maximum liability, and your exclusive remedy with respect to any errors in Borderlinx services provided to you under this agreement is limited to US100 (or equivalent) per incident.
Finns det något säkrare alternativ än Borderlinx för att skeppa hem en iPhone från UK om det blir aktuellt?
I deras finstilta villkor så står det att de bara ersätter förlorade varor med max $100. När jag googlat lite om borderlinx så har jag hittat ett antal personer som sett sin iPhone 4a ha blivit signerat mottagen av Borderlinx men den har aldrig skickats vidare, och därmed så har de endast rätt till ovanstående ersättning.
Saxat ur Borderlinx Terms&Conditions:
Borderlinx är nog det säkraste sättet trots deras dåliga villkor. Alternativet är att du helt enkelt får åka till UK och köpa en telefon. Flyger du med Ryanair så behöver det inte kosta så många kronor att ta flyget till och från London.