Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fel födelsedagar

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en vän som fyller år idag, och i kontaktboken i iphonen och ipaden står det också 30 augusti som födelsedag. När jag däremot tittar i kalendern (både i ipaden och iphonen, men har inte macen tillgänglig just nu) står hennes födelsedag på den 13 augusti. När jag sedan kollar igenom de födelsedagar jag har inlagda ser jag att de flesta stämmer, men en annan står på 21 januari i kalendern istället för 21 november som det står i kontaktkortet (och som är den rätta födelsedagen)

Är detta en känd bugg, eller är mina apparater unika?
Och hur kan detta hända?

Ursprungligen av hallgren:

Jag har en vän som fyller år idag, och i kontaktboken i iphonen och ipaden står det också 30 augusti som födelsedag. När jag däremot tittar i kalendern (både i ipaden och iphonen, men har inte macen tillgänglig just nu) står hennes födelsedag på den 13 augusti. När jag sedan kollar igenom de födelsedagar jag har inlagda ser jag att de flesta stämmer, men en annan står på 21 januari i kalendern istället för 21 november som det står i kontaktkortet (och som är den rätta födelsedagen)

Är detta en känd bugg, eller är mina apparater unika?
Och hur kan detta hända?

Det problemet har jag varken i iPhone eller iPad. Är du säker på att felet inte ligger i iCal på macen. Har du ställt in dom andra två - så synkar ju dom från iCal. Är det då fel där - så blir det över hela linan så att säga. Det enda jag kan tänka mig.

1
Bevaka tråden