Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gör om din Trackpad till Numpad

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2011-09-02 12:00

The Magic Numpad, gör om din Trackpad till ett nummeriskt tangenbord med hjälp av klisterlapp med knapplayout samt ett extra program.

Smart ide, undrar hur det fungerar i verkligheten. Kostar 30euro.

Kul. Snyggt paket också Dom har lärt sig av Apple så klart. Och mjukis följer med på kort vad jag fattar. Så ska de va.
Undrar om dom som är hejare på att mata in med numerik kan vänja sig. Kanske är det fysiska "svaret" vid tryckning vitalt viktigt i detta fall. I dont know. Själv är jag pekpingernisse och använder aldrig numerik-delen då jag började skriva seriöst på en Plus och sedan PowerBook 100 - dom hade ingen numerik-sel. För mig sitter siffror intuitivt ovanför bokstäverna och jag kan inte lära om. Det går inte. Men för pros som matar mycket siffror är det ju en annan sak så klart.
Man borde i alla fall se denna lösning i Apples egna butiker - vid kassan. :-). Allt annat är ju fegt.

• Medlem
  • International user
  • 2011-09-02 14:53

Den här har de i Spanien. Någon som vet om den finns i Sverige?

Apple Tienda Online: iPad 2, iPhone 4, Accesorios iPad, Comprar iPhone, Mac, iPod. En Madrid, Barcelona, Zaragoza, Valencia, Bilbao, Alicante.

Ursprungligen av -David-:

Den här har de i Spanien. Någon som vet om den finns i Sverige?

Apple Tienda Online: iPad 2, iPhone 4, Accesorios iPad, Comprar iPhone, Mac, iPod. En Madrid, Barcelona, Zaragoza, Valencia, Bilbao, Alicante.

Den har inget med trådens ämne att göra, ta det i en annan tråd.

/Mod

Fast jag är glad att han länkade den här då det var en sådan jag ville ha. Jag behöver fysisk respons

Någon som har provat den?

Skulle kunna köpa och testa, fast frakten är samma som själva produkten. 600 spänn känns lite dyrt... Googlat efter en åf i sverige utan resultat.

Edit: Kan vara svår att hitta en åf då produkten ännu inte finns, ska komma i oktober.

Senast redigerat 2011-09-22 13:03
1
Bevaka tråden