Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Magic Trackpad, obekväm?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det bara jag som för regält ont i handen efter en stund vid datorn med Magic Trackpad?

Köpte en ny Mac Mini och slog till med en Magic Trackpad, coola funktioner fast grymt jobbig att använda. Kommer det att bli lättare?

Har använt mus i två decennium nu, kanske är för gammal att byta?

Jag fattar att jag måste hålla fel på någon sätt, upplys mig gärna.

Jag kör med det, inga som helst problem. Det viktiga är väl att, precis som när man använder mus, ha bordskiva att luta underarmen mot...

Kör också Magic Trackpad och har inte heller några problem. Älskar det, mycket skönare än att använda mus.

Ursprungligen av Capeman:

Kör också Magic Trackpad och har inte heller några problem. Älskar det, mycket skönare än att använda mus.

Det är dock inget att köra CAD med... Har jag märkt

Passa på att byta till vänster manövreringshand om du inte gjort det tidigare-bra combo med tangetbordet!

Ursprungligen av harlekin:

Passa på att byta till vänster manövreringshand om du inte gjort det tidigare-bra combo med tangetbordet!

Smart, ska jag ändå lära om så varför inte ha högern till tgb!

Att ha styrplattan till vänster om tangentbordet tyckte jag var en bra ide, kan då styra plattan med vänster hand och ha höger hand till tangentbordet (tgb). Har även höjt upp bordet så jag får en bättre vinkel och slipper förhoppningsvis få värk i handen.

Senast redigerat 2011-09-06 11:14
1
Bevaka tråden