Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sony Ericsson och Mac design

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Administratör
  • Malmö, Sweden, Sweden
  • 2003-09-03 17:00

Är det bara jag som tycker en av Sony Ericssons nya mobiler liknar en viss liten färgglad datorn från Apple?

Jävlar vilken snygg!
Fast jag vet inte vilken dator det är du pratar oom…

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-09-03 19:12

En iLur! Nån har definitivt sneglat på de gamla dasslocken.

Nja, har sett elegantare telefoner från Ericsson/Sony Ericsson än så. T29, T39, T610, P800, Z1010 är några av dessa.

• Oregistrerad
  • 2003-09-03 20:10
Citat:

Skrevs ursprungligen av Peter Esse
Är det bara jag som tycker en av Sony Ericssons nya mobiler liknar en viss liten färgglad datorn från Apple?

Har inte Z200 ett litet handtag i överkanten oxå?
Nästan väl mycket kopia

• Oregistrerad
  • 2003-09-03 22:13

Själv tycker jag att Sony Ericssons T610 är den snyggaste telefonen på marknaden idag. Vill ha...

Den där z200 var ju vacker.
*vill ha*

Har kollat på "press-bilderna" hos S.E, och tyckte det var skoj med ett runt fönster till den lilla utvändiga displayen.
Men det en grej jag inte fattar, är det profsigare skärm på ena modellen?
På den röda så var visaren på klockan alldeles pixlig, medans den på den andra mörka var sjyst...

vs.

• Oregistrerad
  • 2003-09-03 22:45

Visst var Z200 en 'vill ha'
Verkade dock vara en skittelefon egentligen - men det kan man nästan ta om priset är okey...

Om man kollar på hur siffrorna ser ut och betänker att displayen inte dög till att visa info om vem som ringer så är det nog efterbehandlat på den övre bilden... (byt nu inte plats på dem )
får väl se om man klär med en telefom hängande i en rem runt armleden...
Tror man kläder bättre i en xelibri IV:a (http://www.xelibri.com/) men vem vet

• Oregistrerad
  • 2003-09-03 23:27

Håller med Pär, Z200 ger ett "vill ha" i blicken på mig också. Hade den nu haft bluetooth, så hade allt varit frid och fröjd. Det är ju en vacker tingest. Men specarna var inte direkt bra. Får väl vänta på Z1010 istället.

Z600 har ju bluetooth, och är ju typ likadan...

1
Bevaka tråden