Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

tv.nu fjärrkontroll

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-09-13 22:29
Ursprungligen av ;:

Den funkar till L5 Remote-appen (antagligen samma hårdvara) också, vilket gör att man kan programmera sin fjärrkontroll hur man vill och styra allt annat som man önskas styra.

App Store - L5 Remote

L5 Remote är anpassad även för iPad.

Ursprungligen av keptang:

Den funkar till L5 Remote-appen (antagligen samma hårdvara) också, vilket gör att man kan programmera sin fjärrkontroll hur man vill och styra allt annat som man önskas styra.

App Store - L5 Remote

L5 Remote är anpassad även för iPad.

Så om jag har L5 Remote och köper infra-devicen från webhallen kan jag styra min digitalbox + alla mina andra apparater?

Ursprungligen av n_filip:

Så om jag har L5 Remote och köper infra-devicen från webhallen kan jag styra min digitalbox + alla mina andra apparater?

Korrekt.

Ursprungligen av keptang:

Korrekt.

Amen, det är ju fantastiskt! Tror faktiskt att det här gjorde min dag. Och klockan är bara 10.04. Halelujah!

  • Medlem
  • Nacka
  • 2011-09-14 10:29
Ursprungligen av ;:

Hur funkar själva ir styrningen då? Hur är räckvidden?

Ursprungligen av Arvid:

Hur funkar själva ir styrningen då? Hur är räckvidden?

Räckvidden / använda från dåliga vinklar osv verkar riktigt bra det jag testat. Har inte haft något problem med att signalen inte kommit fram.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-09-14 16:36
Ursprungligen av ;:

Från en vanling "svenssonsoffa" (hörnsoffa eller 2+3 med soffbord och normalt avstånd) inga problem att styra boxen. vinkeln för mig var ungefär samma som en bättre betracktningsvinkel

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-09-14 17:29

Ta bort vattenstämpeln så man kan se vad tusan som finns på skärmdumparna!

Edit: Eller gör den typ 10% så stor i något avlägset hörn…

1
Bevaka tråden