Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hej. Har ett i-landsproblem.
Kör imo på iphone, ipad samt mircosoft messenger på min MBP.
Grejen är att jag inte kan logga in min MBP utan får ett felmeddelande att jag först måste logga ut på mina andra iprylar. Finns det nått sätt att komma runt det problemet. Det funkar felfritt på iphone och ipaden. Och nej...vill helst inte byta till adium, har testat det och gränssnittet är inte i min smak.
Tack på förhand
/Johan
Du måste nog ha en annan app för att få det att funka, jag kör Trillian på iPhone, Android, Mac och Windows det funkar prima: Trillian for Mac Jag tycker det är skönare gränssnitt än Adium, men alla tycker ju olika
Småler (men absolut inte nedlåtande!)... "gillar inte gränssnittet". Adium är väl det program som man kan ändra utseendet på mer än något annat...
Trillian körde jag ett tag både på Mac och iPhone och det fungerade väl hyfsat. Men jag tyckte det var lite opålitligt. Meddelande försvann, notiserna funkade inte alls och rent allmänt var jag rätt så missnöjd. Men testa och kolla, det är ju gratis.