Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Versiontracker besvikelse

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Med viss besvikelse konstaterar jag plötsligt att jag inte längre kan söka på www.versiontracker.com - vet inte när man plockade bort detta, men plötsligt blev det betydligt svårare att kunna hitta vad man kan tänkas behöva i programväg. Så ser det i alla fall ut när jag från jobbets PC kommer till deras sidor, gäller för alla OS som dom listar program för.

Olle

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2002-11-18 13:29

jag kan fortfarande söka?

Vad snackar du om? Jag kan söka som vanligt...

Öhh, jag kan då söka på Versiontracker. I alla fall enkel sökning.

Avancerad verkar vara exklusivt till de som betalar.

Sökfältet finns kvar uppe till höger när jag kollar.
Phu.

Tack och lov att felet inte finns då ni kollar... om felet beror på att jag för stunden sitter med en PC och WindowsNT ska jag låta vara osagt, här finns i alla fall inget sökfällt där det annars alltid har funnits... använder Netscape 4.5

Testade Explorer 5.5 för PC och se där finns sökfältet...

Tack...

Olle

[ 18 November 2002, 13:41: Meddelandet ändrat av: [email protected] ]

Om jag avaktiverar Javascript på min vanliga browser (IE) så får jag samma effekt. Kolla i inställningarna hur det är ser ut.

Som Count One säger, Javascript måste vara aktiverat för att sökfunktionen på VT ska funka. Där ligger förmodligen ditt problem.

Om du vill slippa popup´s så använd Chimera eller Mozilla som har inbyggda popup-dödade.

Finns tredjeparts produkter för att göra samma sak i IE, men varför använda IE när det finns Chimera?

• Oregistrerad
  • 2002-11-18 19:00

Som sagt sökningen fungerar. Det enda som inte funkar som innan, är att man inte kan bläddra bakåt i datumordning. Det försvann när versiontracker blev delvis en betaltjänst.

1
Bevaka tråden