Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med återställning av iPhone 4

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Sundbyberg
  • 2011-10-14 00:01

Jag har hela kvällen kämpat med att återställa en iPhone 4 efter att ha uppdaterat till ios5.

Problemet är att vid återställningen till min backup kommer inte hela mitt gamla fotoalbum med. Vid ett av tillfällena gjorde dom det men då fastnade telefonen i uppdateringen av apparna ist.

Vad göra? Allt kommer inte med vid återställningen trots att det uppenbarligen finns där i backupen. Inne på 13e återställningsförsöket

• Medlem
  • International user
  • 2011-10-14 08:10

"men då fastnade telefonen i uppdateringen av apparna ist. "

Definiera fastnade.

Om du menar att det står något i stil med "Återställer iPhone-program" i iTunes så kan det ta LÅNG tid om du har mycket appar.
Undertiden kan du börja ställa in telefonen.

som zappee skriver, återställning av appar kan ta lång tid, säkert en timme eller mer beroende på hur många du har installerade.

Hastigheten på ditt bredband kan också vara en faktor om du inte har så snabbt.

• Medlem
  • Sundbyberg
  • 2011-10-14 09:45

Det stod "väntar " på alla appar. Ingen visade tecken på att synkas/laddas tillbaka. Hastigheten på nätet är inga problem. Men det stora problemet här är att den inte återställer min telefon fullt ut från backupen. Varför kommer inte bildbilblioteket tillbaka till 100%. Nu är alla appar på plats och allt annat också, men hälften av bilderna kommer inte tillbaka.

1
Bevaka tråden