Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Synkning av Iphone 4 och Ipad 2 - olika tillvägagångssätt

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Undrar om det är fler än jag som kan synka Iphonen trådlöst till Itunes utan att koppla i den i laddaren? Det står ju "....när Iphonen laddas och är ansluten till Wi-Fi." Verkar fungera utan laddningen alltså? Detta är ju inget problem utan enbart skönt!

Dock har jag problem med när det kommer till Ipaden. Den tycks inte vilja synka alls med Itunes (via det trådlösa nätverket). Vare sig den är ansluten till strömkälla eller ej.

Det står enbart "Synkroniseringen kommer att återupptas när 'Ipaden' är tillgänglig".

Ideas?

Jo det kan jag med. Men det kanske är så att den synkroniserar automatiskt enbart när den laddar?

• Medlem
  • International user
  • 2011-10-16 15:01
Ursprungligen av theplague:

Jo det kan jag med. Men det kanske är så att den synkroniserar automatiskt enbart när den laddar?

Precis!

Okej, låter rimligt!

Men har ni någon idé om varför det inte går att synka Ipaden, överhuvudtaget via WiFi? Enbart när den är kopplad med USB startar den.

• Medlem
  • Orust
  • 2012-01-06 22:03

Det ska funka perfekt, om det inte funkar så prova att bocka ur "Synkronisera denna iPad via Wi-fi". Sen tryck Utför.
Efter det så aktivera igen och tryck Utför.

Då ska det fungera.

1
Bevaka tråden