Eftersom att det snart är dags att börja köa så undrar jag om ni som köade för iphone 4 minns hur många
... många exemplar av varje modell som fanns på det stället ni var på? t.ex i 10 st Iphone 4 16 GB och 5 st Iphone 4 32 GB har ni nåt minne av detta?!
Tacksam för svar!
/Hans
Beror inte det också mycket på vilken operatör det gäller? Teliabutikerna får väl ett antal Telia-låsta, Telenor får ett gäng Telenor-låsta osv.
Jag var inne på MStore i Malmö igår, och de säljer endast låsta mobiler (Telia och Telenor). Enligt dem kommer det förmodligen att bli likadant med 4S. Naturligtvis visste han inget om tilldelning
En annan intressant fråga är vilka butiker förutom ex.vis Telia/Telenor/3 mfl som faktiskt säljer. En annan butik i Malmö som säljer mycket Mac, www.makomer.se, anger på sin hemsida att de tar emot förhandsbokningar på 4S. Intressant Jag ringde dit igår em för att kolla hur det funkar, och då visar det sig att de "importerar själv" för försäljning till kunder. De hade redan börjat leverera de första lurarna.
Priset för en 16GB skulle enl. säljaren vara samma som på Apples hemsida. Jag berättade för honom att det inte låg några priser där. När han kollat hemsidan och själv upptäckt detta kollade han priserna åt mig... 6.900 kr plus moms. Summa summarum: 8625 kr.
Jag tror jag väntar till några fler släpper sina priser...