- anon17386121
- Avstängd ●
(för sur och ledsen är långt ifrån samma sak)
R.I.P. Marco Simoncelli
R.I.P. Guido Falaschi
Dan Weldon, Marco Simoncelli och nu Guido...
Gilla = sympati
Ja, vilken dag... Både Jim Marshall och F.A. Porsche... Sorgligt. RIP.
BBC News - Guitar amp pioneer Jim Marshall dies aged 88
FA Porsche, designer of the 911, dead at 76
Det var ju åtminstone något lägre arbetslöshet enligt statistik från SCB/Ekonomifakta.
Men vi ska förslagsvis hålla oss i från politiska diskussioner här.
Det var ju åtminstone något lägre arbetslöshet enligt statistik från SCB/Ekonomifakta.
Men vi ska förslagsvis hålla oss i från politiska diskussioner här.
Håller med.
Det har väl hänt lite i världsekonomin sen dess som kan påverka..
/EOM
Lee Richardson kommer att vara saknad av många. Jag har känt Lee och hans bror Craig sedan han var 8 år gammal då han körde på Eastbourne knattespeedwaybana. Lämnar efter sej fru och tre söner.
*om ovanstående* Usch.
Jag kommer ihåg hur det kunde se ut då jag i yngre år som åskådare följde med syrran som då var verksam inom rallysporten. Vissa i publiken hade verkligen noll koll och jag minns ett par tillfällen då jag med egna ögon såg hur de klarade sig på det berömda håret.
Nu vet jag inte hur dagens rallyolycka gått till och jag menar inte att lägga skuld på någon. Kanske var det bara ren jäkla otur. Men tragiskt är det iallafall.
R.I.P Har det inte varit ovanligt mycket dödsolyckor inom motorsporten i år?
Fast det var ganska många då också. Bara Isle of Man TT hade 6 dödsoffer.
List of Snaefell Mountain Course fatal accidents - Wikipedia, the free encyclopedia
Jag tror inte det var någon som dog i år.
Maria de Villota som är tredje-förare för Marussia skadades i dag mycket allvarligt. Nu svävar hon tydligen mellan liv och död. Hoppas för Guds skull att hon klarar sig!
Jag hörde det på jobbet (engelsk skitradio som spelar samma jävla musik hela tiden) nämnde detta och jag vet vem hon är då jag såg en intervju med henne, tror det var på Mobil 1 The Grid motorsports nyhets tv-serien.
Maria de Villota som är tredje-förare för Marussia skadades i dag mycket allvarligt. Nu svävar hon tydligen mellan liv och död. Hoppas för Guds skull att hon klarar sig!
Känt för de flesta här kanske, F1-förare förlorade ögat - Formel 1 - Radiosporten
Känt för de flesta här kanske, F1-förare förlorade ögat - Formel 1 - Radiosporten
Läste det, riktigt tråkigt.
R.I.P. Jon Lord.
R.I.P. Jon Lord.
He's jamming with Dio. RIP Jon!
Lite vintage Jon Lord