Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Det ringde under importen...

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej. Skulle importera bilder och nyfilmade videor från min Iphone 4. Under importen via Iphoto så ringde det i telefonen och hela processen stannade. Efter detta går det inte att fortsätta. Iphoto stänger ned direkt när jag begär import av aktuella filmer och bilder. Så kommer Problem rapport fönstret upp hela tiden. När jag startar upp iphoto igen frågar den om jag vill fortsätta importera markerade bilder och filmer. Väljer jag JA dör Iphoto nej så kan jag välja igen men då slocknar Iphoto igen. Skulle jättegärna vilja ha dessa bilder och filmer på mitt handbollslag ,om det så kostar att formatera någonting.. Hur får jag ut dessa ur Iphonen. Har en Iphone 4 och Senaste IMacen I7 med Lion systemet.
mvh
Docgurka

Testa att starta bildinsamling och kolla om får in bilderna genom det programmet istället iphoto.

Antar att du kör OSX?

  • Medlem
  • Södertälje
  • 2011-10-24 14:25

Skulle gissa att du har någon skadad bild i iPhoto från importen, om bilderna finna kvar i din iPhone skulle jag försöka radera bilderna från senaste importen i iPhoto innan nästa försök att importera.

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2011-10-24 16:06

Testa med att skapa ett nytt iPhotobibliotek och försök sedan att göra om importen.

Har du provat starta om telefonen genom att hålla in home+avstängningsknappen? Har inte varit med om ditt fenomen men har haft problem med syncningen i itunes och det löste mitt problem så det kan vara värt ett försök.

1
Bevaka tråden