Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ta bort "låsta" foto-mappar?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Har lyckats föra över foton till min iphone med itunes. Dem kommer till fram men dem kommer i 2 likadana mappar med olika namn när jag överförde bilderna. Mina bilder finns på telefonen men jag vill BARA ha dem i en mapp... hur tar jag bort mapparna, det går inte med det vanliga alternativet !? (IOS 5) ? Hjälp?:tveksam:

"De kommer fram men de kommer i två likadana mappar som har olika namn när jag överförde bilderna.
Mina Bilder finns i telefonen men jag vill bara ha dem i en mapp.
Hur tar jag bort mapparna, det går inte med det vanliga alternativet"

Vad är "det vanliga alternativet"?

Om jag (efter att ha läst ditt inlägg ca 17ggr) förstått dig rätt så måste du ordna det här redan i iTunes.

Hur synkar du över bilderna därifrån? Väljer du "Synkronisera bilder från iPhoto" och sedan ett album i iPhoto?
Eller synkar du över en mapp?

Ursprungligen av Goflorp:

"De kommer fram men de kommer i två likadana mappar som har olika namn när jag överförde bilderna.
Mina Bilder finns i telefonen men jag vill bara ha dem i en mapp.
Hur tar jag bort mapparna, det går inte med det vanliga alternativet"

Vad är "det vanliga alternativet"?

Om jag (efter att ha läst ditt inlägg ca 17ggr) förstått dig rätt så måste du ordna det här redan i iTunes.

Hur synkar du över bilderna därifrån? Väljer du "Synkronisera bilder från iPhoto" och sedan ett album i iPhoto?
Eller synkar du över en mapp?

Det är ju när man trycker om "ändra"... Längst upp till höger....

• Medlem
  • Visby
  • 2011-10-27 16:40

Ringde till Apple och deras enda svar var att dem inte vet... Lite förbannad blir man! Hoppas det kommer en ny uppdatering snart så man kan fixa detta !
Peace out

1
Bevaka tråden