Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Har du en första generationens iPod Nano? Dags att byta...

Tråden skapades och har fått 98 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Kan svara mig själv, fick den idag. kom med UPS.
Men som sagt, det är trackningnumret man fick gick ju ingenstans.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2012-01-23 16:32
Ursprungligen av bstark:

Kan svara mig själv, fick den idag. kom med UPS.
Men som sagt, det är trackningnumret man fick gick ju ingenstans.

Och inte stod det vilken speditör som det gällde heller...

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2012-01-24 14:24

Jag hittade under servicestatusen på hemsidan vilken speditör de anlitat... men den kom till posten och inte med UPS i alla fall.

De krånglade järnet och jag fick aldrig lådan man skulle skicka in den i, så jag ringde upp och de skulle skicka den igen, men den kom inte den gången heller, så jag ringde igen, så de sa att jag skulle packa den själv så skulle de skicka ett bud för att hämta den och jag skulle få en ny iPod Nano istället (alltså med förpackning och garanti… vet inte om alla fick det). Fixade iväg gamla iPoden förra veckan och fick paketet med den nya idag. De nya nanosarna är riktigt häftiga. Inte illa pinkat för en gammal iPod man nästan glömt bort att man hade. Kul med radio och stegräknare också.

  • Medlem
  • 2012-03-12 14:23

Jag har väntat rätt länge på returpaketet, typ 2 månader nu. Men inget har kommit till mig, vilket nummer ska man ringa till för att få hjälp?

Ursprungligen av Wai:

Jag har väntat rätt länge på returpaketet, typ 2 månader nu. Men inget har kommit till mig, vilket nummer ska man ringa till för att få hjälp?

Har du kvar länken till ditt ärende?

Du kan snoka vidare här annars: https://selfsolve.apple.com/repairstatus

  • Medlem
  • Munka Ljungby
  • 2012-03-15 15:26

Min gamla iPod blev hämtad av UPS den 2 mars, och FORTFARANDE står det ingenting på min "Repair Status" om att den är under behandling.
Utan det är fortfarande på steg 1. "20 januari 2012: En tom låda har levererats"
Hur lång tid tar det egentligen? Jag fick inget trackingnummer heller, så jag kan inte kolla var den är någonstans.
Är det kört för mig, eller tar det så lång innan de börjar göra något?

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2012-03-15 15:35

Då skulle jag ringa till dom. Det gjorde jag när jag hade missat mitt tomma paket på kontoret under jul- och nyårshelgen. Jag möttes av en hjälpsam Apple-anställd.

  • Medlem
  • Munka Ljungby
  • 2012-03-15 15:37

Vad ska jag säga till dem? Känns som att de inte kommer kunna göra nåt, klaga på att "det har försvunnit med posten"
De kan ju inte bara skicka mig en iPod, om de inte har fått min. :S

Bevaka tråden