Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Flash player till iPad, finns det andra lösningar?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min sambo har en iPad men lägger beslag på min bärbara då tv4-play samt andra sidor som kräver flashplayer. Har sökt lite på nätet hittat ett par lösningar, men de verkar tvivelaktiga. Hur har ni gjort? Skiter ni idet eller har ni hittat någon juste lösning på detta?Tacksam för tips.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2011-11-21 16:58

Fungerar inte TV4 Play-appen som finns i App Store?

He he... den måste jag ha missat... men det är en massa andra sidor som har flashplayer också...
Finns det ingen juste fungerande lösning på detta?

Jag tycker det är extremt sällan jag stöter på sidor jag verkligen vill läsa/se som enbart har Flash nu för tiden. Vilka sidor är det?

Tja ridsport.se/spel (min dotters favorit sida) tv3 play, kanal5 play, spelo.se (grabbens favoritsida), en hel del spelfunktioner på farmville på facebook (sambons favorit sida) mfl.

Vad gäller facebook så kanske det inte är flashplayer det hänger på.

Som vi alla vet så är Flash bara att glömma (Facebook/Spelo osv..)

TV-kanalerna har sina egna Play-appar, eller så funkar det direkt på deras sidor (precis som t.ex. YouTube gör).

Som Keptang säger så är det nog bara att glömma Flash men det kan finnas alternativ.

Farmville har en Ipadapp. Jag har inte provat den eftersom jag inte farmar:)

Och som svar på Capemans fråga så finns det site som har flash som jag vill komma åt: Svenska Spels pokerklient :):)

Känns skönt att jag aldrig hållit på med hasardspel.

Ursprungligen av Capeman:

Känns skönt att jag aldrig hållit på med hasardspel.

Menar du flash eller poker?

*Badum-Ching*

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2011-11-21 19:47

Köp iswifter i App Store, jag kör med det och det funkar kanon. Jag använder det själv till alla sidor som innehåller Flash.

iSwifter iPad App Review: USE FLASH on iPad 2 FREE! - YouTube

iSWiFTER for iPad on the iTunes App Store

1
Bevaka tråden