Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Högtalare sönder?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min iPhone 4s högtalare har slutat fungera. Det kommer inget ljud när man spelar från "musik" eller när man pratar i telefon. Det kommer bara ljud när man pratar med någon i telefon när man har på högtalare. Det betyder ju att högtalaren inte är sönder. Några ideér? Jag provade stänga av/på flera gånger. Återställt telefonen via iTunes.

Den har senaste iOs 5.0.1, med senaste iTunes på en Macbook pro...

Senast redigerat 2011-12-23 12:23

Snälla, blanda inte två så olika frågeställningar i samma tråd. Det blir bara rörigt när folk ska svara.

Och den andra frågan bör ju dessutom ligga i en annan forumdel - eftersom det snarare är en iOS-fråga, och inte en iPhone-fråga.

Den andra frågan finns nu här:
http://www.99.se/ios/291991-kontakter-borta.html

/Mod

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2011-12-23 12:26

Jag fattar inte, det kommer inget ljud när man pratar i telefonen, det kommer bara när man pratar med någon i telefonen?

  • Medlem
  • Umeå
  • 2011-12-23 19:32

Har du haft hörlurar inkopplade så kan det hänga sig i uttaget

prova stoppa i dom några ggr.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-12-24 02:48

Har samma problem.. dvs inget ljud ur högtalarna, varken musik, ringsignal eller SMS-signal. Däremot "låter" när jag har hörlurarna istoppade

Rengör hörlursutgången, finns flera trådar på forumet om det.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-12-25 01:53
Ursprungligen av keptang:

Rengör hörlursutgången, finns flera trådar på forumet om det.

Dessvärre har jag utan framgång provat:-(

Ursprungligen av lelkes:

Dessvärre har jag utan framgång provat:-(

Ajaj, kan det vara mjukvara? Låter lite långsökt, men jag skulle provat göra en återställning iaf.

1
Bevaka tråden