Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Siri till iPhone 4

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2012-01-25 12:57

Har googlat men inget hittat. Någon som har info hur det går med portningen av Siri till iPhone 4? Har de en lösning på gång?

Apple kommer nog inte lansera Siri på iPhone 4.
Behövs ingen lösning från Apple på det, bara att aktivera, om Apple vill.

Du kan installera det om du jailbreakar din enhet; Spire: Install Siri On iPhone 4, iPhone 3GS, iPad And Other iOS 5 Devices Legally (VIDEO)

• Medlem
  • Uppsala
  • 2012-01-25 14:51

Coolt! Tack Fick igång det. Nu gäller bara att hitta en proxy som funkar. Hur kan jag "låna" en proxy från en kompis som har 4S? Hur hittar han sin? Eller hur gör man?

Ursprungligen av Matsaki:

Coolt! Tack Fick igång det. Nu gäller bara att hitta en proxy som funkar. Hur kan jag "låna" en proxy från en kompis som har 4S? Hur hittar han sin? Eller hur gör man?

4S-användare använder Apples servrar direkt, behövs ingen proxy.

http://www.ijailbreak.com/spire-proxy-host-list/

• Medlem
  • Uppsala
  • 2012-01-25 15:10

Verkar inte som någon av gratis proxys funkar där. Och att bygga en egen är ingen enkel sak. Plus att man tydligen måste ha tillgång till nycklar från en 4S. Så då blir den sista frågan om någon vet en bra existerande proxy eller någon annan fix?

(Tack för hjälpen keptang)

Vet tyvärr inte, jag kör 4S.

Eftersom det här är en fråga för jailbreakade telefoner, så flyttar vi tråden till jailbreak-forumet.

/Mod

• Medlem
  • Uppsala
  • 2012-01-25 15:28

Hittar flera betal-tjänster. Speciellt de med video reklam är goa. As soon I get 700 dolla I start selver (Kines engelska). Hehehe

Bara köra på !

• Medlem
  • Karlstad
  • 2012-01-26 23:27

Betaltjänsterna fungerar inte, min bror testade en $5 donation och det händer inget så de flesta är nog dessvärre bara bluff. Har inte läst om nån av de där betalproxyna som faktiskt fungerar.

• Medlem
  • Uppsala
  • 2012-01-26 23:35

Håller med föregående talare. Men någon lösning borde komma snart tycker man.

Voice Actions tex. verkar jobba på för att matcha Siri, om inte det löser sig med proxy eller nått med Siri.

1
Bevaka tråden