Däremot lär det ju bli svårare och svårare att släppa ett eget spel/app och tjäna pengar på att det slår igenom för varje dag som går.
Men min uppfattning är att det fortfarande är väldigt hett och stor efterfrågan på att göra mer eller mindre överflödiga reklam-apps åt företag som ett komplement till hemsidan
jag håller inte HELT med ...
Låt mig omformulera din text lite så stämmer det bättre ..
- Däremot lär det bli svårare och svårare (för bedragare / skojare / appar av låg kvalité / Gold digger / osv osv ) att släppa eget spel / app och (som lurar folk p pengar) att det slår igenom för varje dag som går ..
Skall vi vara ärliga här så repeterar historien sig hela tiden .
När alla skulle ha en hemsida i början av it bublan så var det många som blev blåsta på pengar .. för dom visste inte vad de köpte (pga okunskap) och framför allt de hade INGA standardkrav .. de visste faktist inte ens vad standard var i början ..
detsamma har vi set när det gäller appar
och detsamma kommer vi se inom andra områden ... så är det bara .. men det jag tycker om är när konsumenten förstår och inser vad en bra produkt är och ställer krav ....
men det har alltid varit så att i början av varje sak finns det massor av människor som säljer "skit" och lyckas ett bra tag ...
var det inte i vilda västern som resande säljare lyckades sälja mirakelmedicin (pga okunskap hos köparen)