Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Œ Š och š/Internet Explorer

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej! Jag uppgaderade till OS 9.2.1 och sedan ville inte Internet Explorer visa Œ, Š eller š. Upgraderade Šven den - till 5.1.7 - men det hjŠlpte inte.
Min Outlook Express Šr ocksŒ konstig. Den pŒstŒr att den inte kan sŠnda/ta emot till mitt konto. Den skyller pŒ minnesproblem. Blaha, jag har škat pŒ i omgŒngar till f n ca 18 meg. Jag har hŠmtat hem o ominstallerat samma version. 5.0.6. HjŠlpte inte. Det egendomliga Šr att den tar emot e-post i alla fall. Men jag kan definitivt inte sŠnda e-post. Trist. Jag har vant mej vid OE o tycker den Šr bra . Nu fŒr Eudora duga tills vidare. Bristen pŒ ŒŠš har jag varit med om tidigare men kommer inte ihŒg hur man skulle ŒtgŠrda det.
Hoppasatt nŒgon vet hur man kan gšra.
mvh
stefan

Sedan finns det ju andra webbläsare också. En gammal NCSA Mosaic-baserad sak är ju inte riktigt bra, nej.

Innan alla börjar gräva i sina Macar för att få igång Explorer säger jag såhär: installera en annan webbläsare, t.ex Mozilla.

1
Bevaka tråden