Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fjärrkontroll till PBook via trådlöst nätverk?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2012-02-09 14:44

Någon som vet om det finns en fjärrkontroll som jobbar över trådlöst nätverk? Som inte är en iPhone eller iPod eller jobbar med IR? Jag vill ha en fjärr som kan ligga vid min utomhus badbalja och kunna styra itunes på pbooken som finns inne i huset...

Det enda jag kommer på som uppfyller dina kriterier är en iPad.

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2012-02-09 17:02

Såklart, men jag vill inte heller ha en padda liggandes ute vid plaskebaljan...

Kan du inte ha en iPod touch tillsammans med ett vattentätt fodral?

Har en ATI Remote Wonder. Den skickar över radiovågor, men vet inte hur långt den klarar. Dottern (7mån) har numera fått denna fjärr att tugga på. Annars kunde jag ju sålt den till dig.

• Medlem
  • Sverige
  • 2012-02-09 19:30

Har själv en Griffin AirClick USB som funkar bra för en PB. Upp till 18 meter ska den klara men jag är tveksam.

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2012-02-09 22:22

Jo, jag har funderat på ett vattentättfodral, men var ute efter "något" som kunde ligga kvar ute och som inte behöver laddas så ofta. Av ren o skär bekvämlighet.

du skulle kunna ha en IR-fjärr om du hade en IR-förlängare. Sedan är det ju förstås frågan om en sån funkar med Mac'en men den infon borde ju gå att gräva fram

IR-frlngare - Hitta de bsta priserna, information och omdmen

Satt o bläddrade genom inspirerande bilder på Min Hembio när denna dök upp: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=712281

Senast redigerat 2012-02-21 12:01
1
Bevaka tråden