Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hmm bra, fast när köpes och säljes nu är ett enda forum, varför är prefixen till trådarna borta? Nu har man ju ingen aning om någon vill sälja eller köpa en Mac utan att först gå in i annonsen...
Prefix till rubrikerna har aldrig slagits av men jag tog bort det som krav för någon vecka sedan då vi fick rapporter om att det fungerade dåligt. Jag har nu testat allt och kan inte se några problem så kravet på prefix är påslaget igen (köpes / säljes).
Försöker lägga in en annons men får bara fel medd "Du måste välja en rubrik (köpes/säljes)" dock finns det ingenstans i annonsinlägget att välja detta, hur gör jag?
Funkar inte med att bara skriva säljes det är då jag får detta meddelande.
Försöker lägga in en annons men får bara fel medd "Du måste välja en rubrik (köpes/säljes)" dock finns det ingenstans i annonsinlägget att välja detta, hur gör jag?
Funkar inte med att bara skriva säljes det är då jag får detta meddelande.
Jag kör "beta update channel" på Firefox, dvs jag får meddelanden om att det finns en ny version även när det är beta-versioner, och inte bara de officiella släppen.
Jag tycker att det är bra att man har fått färre forum. När det gäller köpes och säljes tycker att det är sämre eftersom det blir mer svåröverblickat.
När jag är intresserad av att köpa något är jag inte intresserad av att veta vad andra vill köpa. Jag vill istället hitta någon som vill sälja det jag är intresserad av. Samma logik gäller när jag vill sälja något.
Kan man få till det så att "Svara"-knappen i köpes/säljes-annonsen fiskar fram ett nytt PM till personen med samma rubrik (och text) som annonsen? Typ som man gör nu med "citera"-knappen i trådar i forumet?
Kan man få till det så att "Svara"-knappen i köpes/säljes-annonsen fiskar fram ett nytt PM till personen med samma rubrik (och text) som annonsen? Typ som man gör nu med "citera"-knappen i trådar i forumet?