Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Är inte TB-kontakten bakåtkompatibel med Mini Displayport? I så fall borde en MDP->HDMI-adapter fungera, och sådana finns ju att hitta lite överallt (både hos apple och återförsäljare som säljer apple-produkter). Jag är _ganska_ säker på att det ska gå bra med en sån, men inte 100% - det kan ju vara bra att kolla upp innan du köper en
Ett tips om det inte är bråttom är att beställa på ebay istället.
Jag beställde nyligen en mini-dp -> hdmi adapter och en mini-dp -> dp sladd för $6 styck inkl frakt.
Ett tips om det inte är bråttom är att beställa på ebay istället.
Jag beställde nyligen en mini-dp -> hdmi adapter och en mini-dp -> dp sladd för $6 styck inkl frakt.
Tack Tack. Inte ens Dealextrem var billigare. Fast till min MBA 13 så kostade mini-dp -> hdmi adapter runt $13 med frakt till Norge. Tog den första bästa på listan. Kollade inte så noga flera alternativ på andra sidor än den första.
Tack Tack. Inte ens Dealextrem var billigare. Fast till min MBA 13 så kostade mini-dp -> hdmi adapter runt $13 med frakt till Norge. Tog den första bästa på listan. Kollade inte så noga flera alternativ på andra sidor än den första.