Mitt nick här på forumet är MacMarkus
Lite dumt kanske då jag knappast har fingrat på en Mac överhuvudtaget. Jodå, har haft vänner som haft och provat på.... Fatta nada!
Sedan kom Ifånen in i mitt liv. Jasså, är det så.... appar... Itunes... Mobilen på internett hela tiden. Oj, vad det blev dyrt utomlands.
Nu har min Toshiba Qosmio lagt av med att visa bild på skärmen. Går säkert att fixa. Men, har haft den så länge som det fanns bruna cover på DVD. Minns ni? HDDVD.
King Kong på HDDVD var en hit som jag aldrig glömmer.
Tack vare att Toshiban la av (fast skärmen kan ses på en extern skärm) så föddes tanken på en ny. Nästan glad att det gick som det gick.
Så här står jag nu. Med en beställning på en ny MacBook Air 13"3 och är helt novis på mac. Tror ni att som IFåne användare att det går lättare att lära seg MBA (MacBook Air)?...Jag hoppas i alla fall det.
Undrar hur många egentligen som har tänkt i samma banor som jag i det sista åren. Att man först har köpt en IPhone och sedan tyckt att det fungerar bra. Sedan tänkt i dom banor att, kanske en Mac nästa gång när man vill uppgradera seg på dator fronten.
Jepp! Häpp! Här är jag alltså... Nya grepp, nya tag. Annars brukar jag hålla till på www.husvagnsforum.com som moderator. Så är det sådana frågor ni har så är det mera min grei. Youtube = Rullande Radhus.
Låt er inte förresten stressas av att det av och till kan komma norska ord i mina inlägg. Bor sedan -87 i Norge. Dessutom född i Finland och har det som modersmål.
Tack för meg och hoppas vi syns där ute i 99mac forumet.
Markus Vesala // alias MacMarkus