Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kommer du att köpa nya iPad 3?

Tråden skapades och har fått 184 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Enligt detta så: Kundgarantier - Elgiganten

Och det finns någon (minns inte om det var i denna tråd) som utnyttjat detta när han hade en död pixel på paddan

Jag lämnade tillbaka/bytte min pga död pixel på mina två första försök i helgen.

Dom ska ha 30 dagar på allt. Vet att en bekant som jobbade där för några år sedan blev så förbannad för att "många" under fotbolls-VM kom in precis när det började, köpte den största tv:n dom kunde hitta och en månad senare när turneringen var slut så lämnade folk tillbaka sina tv-apparater och fick pengarna tillbaka...Smart men jävligt fult...

Nu har jag trippelpostat denna information i tre trådar där det behandlas, men hoppas att jag är förlåten.

Telia är på gång med HotSpotfunktionaliteten inom kort. Inget datum är utlovat men de kommer. Via PM:

Citat:

Hej!
Denna funktion kommer att aktiveras inom en snar framtid på den nya iPaden, men jag har inget exakt datum för det just nu.

Med vänliga hälsningar
Susanne Boström
Telia Kundservice

Har ingen IPad men har funderat på att köpa en innan juni månad. Tror inte att jag egentligen har något överdrivet stort behov av en, så tvekar på om det är värt att slänga upp 5600-6000 kr för den nya iPad 16gb 4G. Kanske slår till på en IPad 2 istället då priset på den borde sänkas en aning? Hos SIBA ligger 2an just nu med 16GB på 4600 med 3G och 3200 kr utan 3G. Tror ni priset på 2an kommer sänkas ännu mer innan Juni månad börjar?

Nej, priset kommer nog inte att sänkas ytterligare.

Bevaka tråden