Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPad 3 släpps 16:e Mars i Tyskland, Frankrike och England

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nästa fredag kommer iPad 3 till Tyskland, Frankrike och England. Hur många 99mac:are kommer boka biljetter ikväll?

Ser ut som att man åker till London nästa helg

• Medlem
  • 2012-03-07 20:33

Och den 23:e i Sverige för den som undrar.

Eller USA den 16e.

väntar till Sverige lansering .. hade den haft TeslaTouch hade jag fixat den pronto .. nu räcker det med Sverige lanseringen

• Medlem
  • Malmö
  • 2012-03-08 12:14
Ursprungligen av gotfredsen:

väntar till Sverige lansering .. hade den haft TeslaTouch hade jag fixat den pronto .. nu räcker det med Sverige lanseringen

Men vaddå, du sa ju att det skulle komma på nya iPad...? Blev det inte så nu då?

Ursprungligen av zinned:

Men vaddå, du sa ju att det skulle komma på nya iPad...? Blev det inte så nu då?

nä jag sa att jag önska hoppas ... men att jag skulle införskaffa vilket som ... eftersom det krävs i jobbet

Jag som idag bokade ett jobbmöte i London idag och ska åka fram och tillbaka på dagen....Den 15e!!!

Ursprungligen av jurassic579:

Jag som idag bokade ett jobbmöte i London idag och ska åka fram och tillbaka på dagen....Den 15e!!!

Bara att boka om.

Min plan var hela tiden att köpa den i NY när jag åker dit den 30:e. Men att sitta och titta på när andra får sin en vecka tidigare i Sverige. Den kommer bli tung!

1
Bevaka tråden