Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sms förlorat pga programuppdatering

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Häromdan fick jag ett födelsedags-sms från en tidigare nära vän som flyttat utomlands, som jag velat kontakta väldigt länge, men inte kunnat pga brist på kontakt-info. Jag hann inte svara på smset när jag fick det, men hade tänkt göra det ikväll. Igår updaterade jag programvaran till iOS 5.1, och nu såg jag att smset tillsammans med alla andra nyliga sms har försvunnit. Jag sparade aldrig numret i kontaktboken, så om jag inte får tillbaks smset så är det omöjligt att svara. Finns det något sätt att få tillbaks det på?

Återställ från senaste backup, om du har gjort någon.

Ok, ska försöka när jag kan. Där har vi ett till problem, Jag använder iphonen för internet, och man behöver internet för att återställa iphonen. Jävla moment 22.

Var har du backupen? På Icloud eller på din dator? Eftersom icloudbackup kräver WiFi för att fungera så antar jag att du har den på datorn.

Nu gör jag iofs sällan återställningar så jag minns inte alla detaljer men är inte det nya med IOS5 att du inte behöver en separat internetförbindelse för att aktivera telefonen?

1
Bevaka tråden