Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad är nytt i Apple TV-världen?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-03-20 15:39

Hallå!

Tänkte det vore trevligt men en levande tråd om ATV3s utveckling så som jb, xbmc, 1080p mm.

Någon som har en och har något mer ingående att säga? Riktigt sugen men vill veta att den klarar allt innan då min gen 1 funkar förfärligt bra.

/R

Senast redigerat 2012-03-20 18:31

Jag har skrivit en kort recension här på forumet. Är det något du undrar över relaterat till det så går det ju bra att köra på där.

Hänger inte riktigt med till hundra procent vad denna tråd handlar om.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2012-03-20 18:33

Tänkte mer förbereda en tråd där folk kan dela med sig av erfarenheter om nya ATV3.

/R

• Medlem
  • Stockholm
  • 2012-03-21 09:14
Ursprungligen av Christer Holm:

Dev-Team skrev på Twitter för några dagar sedan.
"Irony: Apple's least expensive iOS device (yesterday's new AppleTV3,1) will likely be the most secure of the bunch"
"It’s just that the ATV has almost nothing in common with the other iOS devices, with only “a fraction of the software infrastructure.”

Så jailbreak verkar ju inte vara så enkelt på den modellen, förhoppningsvis lyckas dom knäcka denna med annars är det väl bättre och köpa en andra generation, om inte 1080p är nödvändigt. Men vad jag har hört så är den inte så bra på att göra rezise från lägre upplösningar till 1080p i dagsläget.

Hoppas de hittar en lösning omgående, vore spännande att se om 1080p lirar bra i xbmc.

/R

1
Bevaka tråden