Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tangier Apps går ut om 29 dagar????

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Idag på morgonen kom det upp ett meddelande på min iPhone där det stod något i stil med att Tangier Apps....... går ut om 29 dagar. Vad betyder detta????

Vad är Tangier Apps?

Det enda jag lyckas googla mig fram till är att det är relaterat till iWork-apparna för iOS.

Ursprungligen av Capeman:

Det enda jag lyckas googla mig fram till är att det är relaterat till iWork-apparna för iOS.

Det stämmer bra. Vem Tangier är vet jag inte, dock, eller vad han har att göra med iWork.

Det står mer exakt Tangier Apps Ubiquity UPP och ligger under inställningar->allmänt->profil. En googling säger att det har med betan av iWork för iOS att göra. Installerade en beta för länge sen men de som ligger nu är nog skarpa. Visst har väl de skarpa iWork-apparna stöd för iCloud idag?

• Avstängd
  • 2012-05-08 09:28
Ursprungligen av pmarriott:

Visst har väl de skarpa iWork-apparna stöd för iCloud idag?

Japp, iOS apparna sparar i iCloud, däremot inte MacOS apparna.

Jag har fått ett liknande budskap i mailen, dock från Apple. Om det är samma som det jag fick så handlar det om att Apple kommer stänga ner iWork.com - betan ganska snart. Om man har filer uppladdade mot sitt iWork- konto så uppmanas man ta hand om dem annars försvinner de när iWork stängs ner. IWork ersätts av iCloud

Det är certet som är påväg att gå ut. Du kan ta bort certet om du har de skarpa apparna idag.

En beta-app från apple låter de oss inte sitta med för alltid

1
Bevaka tråden