Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Förhandsbilder ifrån Apple Expo

Tråden skapades och har fått 74 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Citat:

Skrevs ursprungligen av iBjorn

Ser ni PowerMac G5 banderollen där längre bak i bilden, jeklar vad jag blev sugen att photoshoppa om den till PowerBook G5 och posta iväg den till MacOSRumors

elakt!

• Medlem
  • International user
  • 2003-09-16 09:19
Citat:

Skrevs ursprungligen av Kevin Key
dual 17" PowerBook G4

Men, skulle det inte se hemskt konstigt ut med två skärmar?

Åh, vad abstinensen gör sig påmind. Jag vill ha QT-stream! AAAAAAHHHH!!

Varför är man såhär?

• Oregistrerad
  • 2003-09-16 09:41

Ska Apple inte streama Steve Jobs keynote?

Stream... stream... stream STREEEEAAAM NUUUUU!!!! GE MIG!!! Arrrrghhh... Varför gör de så här?

Svenska Apple Store stängt!!! Pulsen ökar........

O den sidan var? utöver svår att nå..

Tänk om man fick en femma varje gång nån frågar om inte keynoten ska streamas i var och varannan tråd här...

Citat:

Skrevs ursprungligen av motif
Med tanke på att Dual 2ghz som presenterades i Juni fortfarande inte kommit, så om nu nya G5 bärbara presenteras imorgon så få ni väl vänta till nästa år innan de når SVERIGE med deras tröga skitleveranser!

Du får det att låta som om maskinerna skulle ha levererats i juni ursprungligen. Kom ihåg att det var bara en förhandsvisning, leveranserna utlovades inte förrän långt senare. Visst, det är försenade med Dual 2 GHz-maskinen, men inte så länge som du får det att se ut.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Nelson
Hur många Expon skall man behöva se innan man har sin dator hemma... Skall man bli ledsen eller glad när S. Jobs kommer som gubben ur lådan och presenterar nya produkter och dom han presenterade sist inte ens kommit till den vanliga användaren, okej en processors versioner har börjat dyka upp men G5:an den med 2 som han i princip bara talar om var är den? Apple – HALLÅ! Semestern är slut nu plugget har börjat vi behöver våran maskin! *suck*

Ta't lugnt, det är kopiöst många som vill ha den. Många verkar ha glömt att maskinen bara förhandsvisades på WWDC, se ovan.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Adrian B
Tänk om man fick en femma varje gång nån frågar om inte keynoten ska streamas i var och varannan tråd här...

Du får det att låta som om maskinerna skulle ha levererats i juni ursprungligen. Kom ihåg att det var bara en förhandsvisning, leveranserna utlovades inte förrän långt senare. Visst, det är försenade med Dual 2 GHz-maskinen, men inte så länge som du får det att se ut.

Sorry!
Det jag menar är att Augusti och snart Oktober är en viss fördröjning!
I Augusti skulle de börjas skeppas.. Helt Ok om Apple hade sagt slutet av spetember då hade man vetat det, men Apple har skjutit på leveranserna ett ANTAL GGR... och det är det som är irriterande.

Snart är det Oktober och det har inte dykt upp en enda jäv...a Dual än.
När dem kommer så är dem ju redan gamla, hur kul är det!

Skulle jag haft nyheter att presentera så skulle jag också se till att de skall levereras också, en maskin som kommer 4 månader senare .. en dator har inte hur lång livslängd som möjligt

Världens snabbaste dator!!!

Jo visst, om inte ngn annan hinner före!

Apple G5 är ju bäst, men synd bara att det skall ta sådan tid!

När skulle streamen sändas??

• Medlem
  • Uppsala
  • 2003-09-16 10:10

Det verkar vara bluff från stream.urbanturban.no:confused:

Citat:

Skrevs ursprungligen av motif
När skulle streamen sändas??

*Om* det fanns en ström skulle den sändas nu eftersom det precis börjat där nere i Paris. Men det verkar inte bli någon sådan (länken som postats här, http://stream.urbanturban.no/, verkar ju inte ha någon ström heller).

• Avstängd
  • International user
  • 2003-09-16 10:12

Här kan man iallafall läsa "Live"

http://maccentral.macworld.com/news/2003/09/16/liveupdate/

/Mattias

• Oregistrerad
  • 2003-09-16 10:15
Bevaka tråden