Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Enkätundersökning av läsupplevelse på iPad

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stocholm
  • 2012-05-24 18:59

Hej!
Håller för närvarande på att skriva mitt examensarbete. Vore tacksam om du kunde ta dig tid att klicka på länken nedan och svara på enkätundersökningen. Den tar max 10 minuter att genomföra och alla svar är anonyma.Tack!

https://docs.google.com/spreadsheet/embeddedform?formkey=dHNfaE9lLTU3MTJ5cFJRRDAxR0ZTbEE6MQ

Hälsningar/Havva

Angående fråga 15.

Varför kan man bara välja ett av alternativen?

Om det bara ska vara ETT svar, så borde man begränsa frågan genom att säga:
"Var vill du helst använda..." eller "Var vill du främst använda..."

• Medlem
  • Stocholm
  • 2012-05-24 20:07

Hej Jesper ,

Jag gjorde om fråga 15 nu.Tack för tipset!

Jag säger som vi alltid gör här på forumet.

det är god stil, sed och allmänt snyggt att återkoppla när arbetet är klart.

Hittils (jag har nog medverkat i 4-5 undersökningar) känns det rätt pissigt sitta och ölägga tid på att svara när den som formulerat ihop frågorna så ofta skiter i att återkoppla.

Så, har vi ett löfte att vi FÅR och KAN ta del av resultatet; då deltager jag gärna. Annars, nej.

• Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2012-05-25 09:46

Samma här, om du lovar oss en bit av kakan efteråt så kan jag hjälpa till med ingredienser. Annars kan det vara.

• Medlem
  • Stocholm
  • 2012-05-25 23:16

Ja absolut ska jag dela med resultatet här på forum.Jag håller på med intervjuer också.

• Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2012-05-26 12:02

'mellan en PDF-baserad tidning på iPad och en specialformgiven tidning på iPad.'

-Menar du mellan en PDF-baserad och en iPad anpassad webbsida, eller mellan en PDF-baserad och en iPad app?

• Medlem
  • Stocholm
  • 2012-05-27 12:50

Mellan tidningen med PDF-format och DPS-format Adobe Digital Publishing Suite som är anpassad för iPad(läsplattor)

• Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2012-09-11 21:06

Hur gick det med examensarbetet?

1
Bevaka tråden