Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Wordpress + kronologisk ordning

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej Hopp

Har googlat lite och hittar inte lösningen jag är ute efter.

så jag vänder mig till denna stora kunskapsbanken... NI

Ibland kommer man över en blogg som man vill läsa... men att komma in när det gått månader kanske tom år av bloggande är ju inte så lätt att få grepp om flödet...

Det jag skulle vilja är att det finns en knapp/sida där ALLA inlägg från alla månader/år ligger i kronologist ordning med ÄLDSTA först.

Det skall finnas kod för att lösa detta enkelt... men då man inte är admin på bloggen så är det omöjligt att lägga in kod.
eller är det??
eller finns det någonannan lösning för mig?

Jag förstår att många vill ha nyaste inlägget övers... men om man då ligger ett par inlägg efter så blir det lätt rörig om man måste rulla upp och ner hela tiden istället för att bara läsa på och skrolla neråt enbart.

Tacksam för alla tips inför framtida bloggläsande

//KRS

Det du är ute efter kallas för arkiv med alla inlägg, men detta är något som ägaren utav bloggen måste lägga dit.

Det hela styrs ju hur ägaren valt att använda permalänkar, vilka widgets som är aktiva och används, vilka plugins som används osv.

Många, då pratar vi inte om fjortisbloggarna på finest osv, tar bort just denna möjlighet eftersom det förfular bloggen och dess utseende.
Men vänd dig till oss på wp-support.se som är forumet för svensk support rörande Wordpress. Så finns det säkert någon som har ett bättre tips.

1
Bevaka tråden