Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köpa 4s?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min gamla mobil gick sönder igår och inom en vecka ska min kära jobb-iPhone lämnas tillbaka då jag byter jobb. Frågan är om jag ska köpa en ny iPhone 4s nu eller om jag ska vänta och använda min gamla traditionella Nokia några månader. Nya iPhone kommer väl troligen att ha barnsjukdomar (precis som iPhone 4 hade) och frågan är när den kommer till Sverige. Omöjligt för någon annan att svara på hur jag bör göra, men konstruktiv input är alltid välkommet!

Min gissning är att den kommer till Sverige i oktober. Hade jag varit du så hade jag försökt överleva med något billigt till den nya kommer. Har en känsla av att 4S kommer att kännas gammal när den nya kommer...

• Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2012-06-24 10:39

Samma råd här. Härda ut bara. I min familj sitter vi med iPhone 3G, 3Gs och 4. Det blir tre nya iPhone när den dyker upp.

Svårt att stå ut men det är nog bäst att vänta:)

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2012-06-24 16:38

Om du inte har någon familjemedlem eller närstående du kan glädja med en beg 4s till hösten... alternativt sälja den då.
Många månader kvar är det....

Köp 4S nu. Köp den nya när den kommer i höst. Det hade jag gjort. En dag utan iPhone är för mig ett öde värre än döden.

Ursprungligen av pmarriott:

Köp 4S nu. Köp den nya när den kommer i höst. Det hade jag gjort. En dag utan iPhone är för mig ett öde värre än döden.

Om man har råd så är det onekligen så. Kan bara instämma

1
Bevaka tråden